Praktisk info om hverdagen i SFO

Læs om aktiviteterne og se praktisk info om vores SFO.

Vi udsender et aktivitetsskema, så alle børn og forældre kan se, hvilke aktiviteter børnene kan deltage i.

Aktiviteterne kan være mad over bål, kreativt værksted, kaniner, udeværksted, musik og bevægelse. Vi hopper i vandpytter, løber på bakker og bruger de gode grønne arealer omkring bygningerne uanset vejret.

I indskolingen er det ikke tilladt at bruge elektronisk udstyr. Det skal være i taskerne, til barnet går hjem. Barnet har altid mulighed for at låne en telefon, hvis der er brug for at ringe hjem, og forældrene kan ringe til SFO’ens på nr. 51 57 55 88.

Pædagogerne deltager i undervisningen om formiddagen. Der er et tæt samarbejde mellem lærere og pædagoger, som afholder ugentlige teammøder.

Her kan du læse mere om Aarhus Kommunes SFO'er

Åbningstider og kontakt

Tre piger snitter i solen

Læssøesgades Skoles SFO