Mad på skolen

Dit barn kan købe mad på skolen. I indskolingen og udskolingen tilmelder eleverne sig en madordning.

• Læs op

Indhold

Skolens køkken tilbereder hver dag velsmagende, sund og varieret mad til både ind- og udskoling. Maden er lavet fra bunden og er delvist økologisk.

Mad i indskolingen og udskolingen

Du kan melde dit barn til madordningen i indskolingen og udskolingen. Skolens køkken tilbereder maden, så den er klar til spisepausen.

Eleverne spiser i klassen – enten deres medbragte madpakke eller skolens mad. Der er altid en lærer tilstede i spisepausen, og der er fokus på, at børnene hygger sig og har tid til at spise. Vi skaber rammerne for at eleverne får spist deres mad og at de oplever måltidet som et naturligt og værdifuldt samlingspunkt.

På AULA kan du se månedens menu.

Det koster kr. 20,- pr. dag at deltage i frokostordningen. Månedsprisen afhænger derfor af antallet af skoledage i den måned og betales altid forud.

Tilmelding skal ske i perioden d. 1. til 20. hver måned og gælder den efterfølgende måned. Betalingen for næste måneds madordning sker omkring d. 21.

Vær opmærksom på, at rette betalingskortoplysningerne på abonnementssiden, hvis du får nyt kort. Hvis vi ikke kan trække betaling fra kortet, sætter vi abonnementet i bero den efterfølgende måned.

Vejledning til madordning i indskolingen og udskolingen

Sidst opdateret: 14. november 2023