Ny i skolen

Overvejer du, om dit barn skal skifte til Læssøesgades Skole?

Hvis I bor i skoledistriktet

Dit barn har ret til at blive indskrevet på Læssøesgades Skole, hvis I bor i skoledistriktet.

På Læssøesgades Skoles 9. årgang er det frie skolevalg p.t. suspenderet. Derfor er 9. årgang lukket for nye elever midlertidigt til udgangen af dette skoleår. Suspensionen fra det frie skolevalg gælder ikke børn som tilflytter skoledistriktet.

I skal udfylde ansøgningen om skoleskift og sende den til Læssøesgades Skole digitalt.

Online ansøgning om skoleskift

Hvis I ikke bor i skoledistriktet

Hvis I ikke bor i skoledistriktet, kan det stadig være, at dit barn kan optages på Læssøesgades Skole. Det forudsætter, at der er en ledig plads i en klasse på dit barns årgang. Derfor kan vi desværre ikke garantere en plads.

Har du spørgsmål?

Du er velkommen til at kontakte vores pædagogiske ledere, hvis du har spørgsmål:

Anne Aggerbeck Dybvad er indskolingsleder for 0. til 3. klasse og træffes på tlf. 41 85 71 16,
    Tina Dalgaard Petersen er mellemtrinsleder for 4. til 6. klasse og træffes på tlf. 41 85 91 64,
    Louise Gerner er udskolingsleder for 7. til 9. klasse og træffes på tlf. 29 45 39 66.

Sidst opdateret: 25. marts 2024